Saturday, March 21, 2009

Budget Tengahhari [fastfood]

Bajet kita untuk tghhari dah tiba...bagi fastfood budget je...........yg ni je la.........ok whut!......simple.....tapi not valid for delivery.......x yah pning kepla........x yah pikir pasal yahudi ke ape ke.......windows yang korang gune tu pn Yahudi punye.......pakai la linux kalu nk boikot!!!!.......................renung² kn............

[Halal, Haram siapa yang tentukan, lu pk la sendiri]

5 comments:

iYda Juhar said...

bak kate member ai, mase beli tuh,niat jer kite tolong kasi gaji bebudak yang kije kat situ.
wokeyyy?

Aku Ady said...

BEtul..betul..betul...

org melayu gak yg keje kt situ.....

Lu PK la sendiri

Zahirov said...

Carl's Jr punya budget takder ke?

Aku Ady said...

ha...en. Zahir nk belanje bile ek?.....dgn pantas aku-ady carikn maklumat trus ke meja en. Zahir

baincardin said...

kalo rajin, jawablaaa tag aku. haha.....nasi lemak kerang satu!!!!